FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum WITAMY NA FORUM SERVERA Strona Główna
->
KOSZ
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
WAŻNE!!!
----------------
HISTORIA
Regulamin GRACZA
Regulamin ADMINA !!
83.1.164.141:27031
83.1.164.141:27031
SERVER
----------------
DANE SERVERA
ADMINI
KONTAKT Z NAMI
Cheaters
Skargi na Adminow
Do Adminow
89.77.191.239:27015 NOWE IP SERWERA
KOSZ
Mapy
Rekrutacja Adminow
Inne
----------------
Pogaduchy :D
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Henio
Wysłany: Nie 20:22, 09 Gru 2007
Temat postu:
zastygaja dlatego bo nie ma animacji do nich , gdy padają ... ;]
Milicja
Wysłany: Sob 19:08, 08 Gru 2007
Temat postu:
1. Wiadomo gram na OpenGL
2. Mam najnowsze sterowniki
3. Mam Rivatuner, najnowsza wersja, wylaczona synchronizacja pionowa, LOD Bias 2, Najwyzsza wydajnosc renderowania tekstur, wylaczone filtrowanie tekstur.
4. Podkręciłem sobie GeForce do granic możliwości
Moje pytanie brzmi - czemu te modele "zastygają" jak sie kogos zabije! (patrz temat)
Cytat:
Znalazłem w necie modele "blockhead", które wyglądają szpetnie, ale zwiekszają DUŻO ilość FPS. Gdy je instaluje - działają - lecz gdy ktoś ginie, to zamiast paść na ziemie, jego ciało "zastyga" w powietrzu niczym figura woskowa. Inne modele gdy instaluję, jakieś bajeranckie, dzieje się tak samo!
Dodam jeszcze ten mój high-fps, który zwiększa ilośc klatek i
ZACHOWUJE RESZTKĘ NORMALNEJ GRAFIKI
Widziałem jeszcze bardziej wydajne konfigi, ale to już było przegięcie pałeczki -
tetris
zamiast counterstrike'a
Kod:
echo Highfps.cfg executed !
gl_playermip 0
gl_picmip 2
max_smokepuffs 0
max_shells 0
fastsprites 2
fps_max 120
mp_decals 20
gl_smoothmodels 0
gl_round_down 1
gl_cull 1
gl_keeptjunctions 0
gl_max_size 128
gl_clear 0
r_dynamic 1
r_mirroralpha 0
r_norefersh 0
gl_round_down 3
cl_weather 0
drawradar
gl_picmip
- to jest rozmazanie tekstur na mapie, polecam 2
gl_playermip
- rozmazanie modelu graczy, polecam 0, gdyż inaczej modele są niewyraźne, gorzej się wali dupszoty
PinkY
Wysłany: Sob 17:06, 08 Gru 2007
Temat postu:
Po pierwsze mam nadzieje ze nie grasz na grafice - software bo na niej sie nieda grac, zmien sobie grafe na open_gl jezeli nie mozesz jej wlaczyc to sciagnij sobie sterowniki do geforce 2, p[rzy takiej grafie na open lgl masz 60 fps.
po drugie wchodzisz w w te sterowniki wlaczasz sobie klasyczny interfejs uzytkownika, wchodzisz w zaawansowane ustawienia wydajnosci i jakosci i tam WYLACZASZ synchronizacje pionowa i masz 99 fps pzdr mam podobnego kompa
Milicja
Wysłany: Sob 16:54, 08 Gru 2007
Temat postu: Modele graczy
Mam problem, mianowicie mój komputer nadawałby się świetnie do muzeum, a nie do gry w CSa. Mam 500 Mhz/GeForce2/200 RAMu. Nie jest źle, mam minimum 15 fps:D jak jest mało graczy, i jestem w małym pokoju mam 100 FPS. Lecz gdy spogladam na otwartą przestrzeń, i biega tam kilka osób klatek mam 20.
Mam high-fps config, dzięki któremu mam te kilka klatek więcej (brzydsza grafika - walić to), no i
wyłączyłem
sobie widok broni, to mi daje też kilka klatek więcej (raz na jakis czas strzelam do kogoś z noża, bo myślę że mam broń wyciagniętą, też zawsze jak podnosze M4A1 z ziemi, strzelam raz, aby sprawdzić czy tłumik jest założony;]).
Znalazłem w necie modele "blockhead", które wyglądają szpetnie, ale zwiekszają DUŻO ilość FPS. Gdy je instaluje - działają - lecz gdy ktoś ginie, to zamiast paść na ziemie, jego ciało "zastyga" w powietrzu niczym figura woskowa. Inne modele gdy instaluję, jakieś bajeranckie, dzieje się tak samo!
Teraz po tej długiej rozprawce zadaję moje pytanie: WTF?
Rozprawka: Odpowiedz Milicji na pytanie, opierając się o model ewolucji Darwina, podaj przykłady.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Emule
.
Regulamin